maandag 1 februari 2016

Week 19

Hallo allemaaaaaal,

Hoe gaat het met jullie? 
Ik heb weinig tijd, vanaf volgende week zal alles weer normaal zijn als ik uit het MTC ben:)

Deze weken waren geweldig! Ik heb super veel geleerd en veel nieuwe vrienden gemaakt.

We brengen het grootstse deel van de tijd door in klas lokalen om te studeren, we hebben gelukkig soms wat tijd om te relaxen. Vandaag zijn we bijvoorbeeld naar temple square geweest, een prachtige plek! Alleen wat kleiner in het echt dan op de foto's. 

Dinsdag verlaat ik het MTC alweer en ga ik weer het zendingsveld in, ik ga deze plek enorm missen en de mensen hier.

ik hou van jullie.
hier zijn nog wat foto's van mijn tijd in de mtc.

ps wil je nog een dear elder versturen dan kan dat alleen nog maandag 1 feb.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten