vrijdag 25 november 2016

week 57 tot 63

Ik zal deze week iets beter mijn best doen om een lange email te schrijven. Deze week is er niet zo heel veel gebeurd, maar het was wel een goede week. Zoals jullie vorige week konden zien hadden we maandag een wandeltocht in de bergen. Het was echt super mooi. Helaas konden we nog geen sneeuw zien, maar dat komt wel. Het begint hier al lekker koud te worden. 

Oké dit was iets beter toch? Sorry weer gefaald....

Volgende week beter.

Ik hou van jullie

Doei
image1.JPG
Deze week was goed, maar heel druk

spreek jullie volgende week

ik hou van jullie













verjaardag :)









Hallo familie!

Zoals beloofd deze week een wat langere email. Ik zal elke week
proberen wat meer te schrijven en als het goed gaat zullen jullie over
een paar weken een mooi verhaal hebben.

Als ik het zo hoor is het daar in Nederland een stukkie kouder dan
hier, hier is het soms nog steeds rond de 20 graden. De vooruitzichten
voor donderdag zijn dat we sneeuw krijgen dus ik kijk er naar uit. Ook
al is het herfst weer hier heerlijk!

Dinsdag waren de verkiezingen hier, maar ik heb er niet zo veel van
mee gekregen. Vooral omdat we niet echt het nieuws zien, dus we horen
het alleen van mensen om ons heen... hier zijn ze blij dat trump heeft
gewonnen. Ik heb geen idee wat zijn plannen zijn enz. Dus ik weet niet
wat ik er van vind. Dat is wat 14 maanden zonder nieuws met je doet
haha. Ik zie het allemaal wel weer in 10 maanden, ik maak me er niet
druk om.

De rest van de week was goed we hadden iets van 15 lessen dus we waren
lekker druk.

Dit was al iets beter toch?

Ik hou van jullie en ik mis jullie

Oh ps. Vorige week heb ik een amateur knip beurt gehad. Dat ging niet
helemaal goed.... zie foto's








Geen opmerkingen:

Een reactie posten