maandag 11 januari 2016

week 17

'DE TOUR VAN  HET HUIS'

Jawel dames en heren, jongens en meisjes.
Vandaag krijgen jullie een kleine rondleiding in het nederige optrekje van Elder Miera, Elder Croft en ELDER GROENVELD.

Op het programma staat:
-De wonderschone (met de nadruk op schone) BADKAMER
-De SLAAPKAMER (de mooiste plek in het huis)
-De Studeerkamer (a.k.a. THE STUDYROOM)
-De Achtertuin (alleen maar onkruid)
-Het HUIS
and last but not least
-DE WC (de foto's hiervan staan in een eerdere post)

 Nu eerst:
'De BADKAMER'

De badkamer zag er eerst niet zo fris uit, maar na een uurtje boenen zag het er een stuk beter uit. Deze badkamer heeft een lekker lig bad ( die we nooit gebruiken), een douche met 2 verschillende standen en een mooie wastafel met bijbehorende spiegel.


'De SLAAPKAMER'

Van origine was dit een 2-persoons slaapkamer er stonden ook dus maar 2 bedden in. Toen ik als 3e persoon er aan kwam heb ik dus een paar nachten op een matras op de grond geslapen. Dit vond ik niet zo heel fijn, dus heb ik met tie rips, een oude lattenbodem en een kapot oud uitklap bed een bed in elkaar geflanst, waar ik nu dus elke nacht heerlijk in slaap:)

'De Studeerkamer'

Hier valt weinig over te vertellen, kijk maar naar de foto. Sorry er was geen tijd om het netjes te maken. Hier spenderen we zo'n 5 uur van onze dag. Ja zeker mam en pap, ik ben hard aan het studeren, goed he?





'De Achtertuin'

Ook weer een lastig verhaal dit. Het slot van de achterdeur is kapot en we kunnen dus niet door de achterdeur naar buiten. Vandaar dat we er niks kunnen doen, maar toch heb ik een mooi fotootje voor jullie:)






'Het HUIS'

Kijk eens hoe mooi! Pure schoonheid. Het huis is grotendeels van hout dus nogal gehorig. Een paar weken geleden kregen we dus een boze brief van de buren dat we niet zo hard op de trap moesten stampen. We letten nu dus erg op, om niet te veel lawaai te maken.

En nu het moment waar we allemaal op gewacht hebben! De mooiste plek van het huis. 

'DE WC'

Mooie plek.

Ik hoop dat u heeft genoten van deze tour van het huis.

Ik wil jullie ook nog even mededelen, dat het erg goed met me gaat en dat ik heb super naar mijn zin heb. Volgende week zal ik eindelijk naar Amerika gaan, waarvoor ik nu toch wel een klein beetje zenuwachtig ben.

Ik hou van jullie en ik hoop dat jullie allemaal een geweldige week hebben.

Liefs elder Groenveld

ps. Ik zie net dat ik wat kamers vergeten ben, sorry daar voor.
U kunt uw geld terug vragen bij de balie.
 DE WOONKAMER

 DE KEUKEN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten