maandag 4 januari 2016

week 15 en 16


week 15

Maandag na het e-mailen kregen we een telefoontje van iemand om te vragen of we konden helpen verhuizen en dat wilden we natuurlijk wel dus dat gingen we maandag middag doen. Een mooie kast in elkaar zetten bij iemand, wij als super technische zendelingen hadden dat (met een heleboel hulp, dank u wel Richard) natuurlijk zo geklaard.

Dinsdag hadden we uitwisselingen, ik ging met elder Drinkwater, mijn oude collega, naar Sliedrecht:) Het is altijd leuk om in een nieuwe stad te komen en zo weer nieuwe mensen te leren kennen en daar wat avonturen te beleven, want die heb je altijd in het leven van een zendeling. Na een paar leuke lessen met de zuster zendelingen, een lekke band en een tocht op een zelfgemaakte fiets genaamd 'Dark Knight', waren we weer veilig thuis.

Woensdag gingen we weer terug wisselen en was ik dus weer met mijn oude collega's. Die middag gingen we boodschappen doen, want daar hadden we maandag geen tijd voor gehad door de verhuizing. In de avond hadden we een kerstfeest met de kerk. Dat was erg gezellig en er was lekker eten. Na het eten hebben we nog leuke kerstliedjes gezongen en toen was de avond al weer over.

De rest van de week stond in het teken van gezelligheid rond de feestdagen. Ik wil iedereen echt bedanken die mijn kerst echt geweldig hebben gemaakt. Het is apart om niet bij familie te zijn met kerst, maar zo heb ik me de afgelopen niet gevoeld. Ik heb super dagen gehad en ik hoop jullie allemaal ook.

Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een super spectaculair fijn gezellig veilig geliefd 2016.

Ik hou van jullie







week 16

gelukkig nieuw jaar!!!!!

Zoals gewoonlijk was dit weer een geweldige week, apart, maar geweldig.

Door het tijdgebrek, net als altijd, zal ik weer het hoogtepunt van de week met jullie delen. Jullie kunnen het denk ik wel raden, dat was oud en nieuw.

Op oudejaarsdag moesten we al om 4 uur in de middag binnen zijn vanwege de veiligheid. Dus daar zaten we dan met nog 8 uur voordat het nieuwe jaar eindelijk daar was. We hebben vooral gegeten, spelletjes gespeeld en wat filmpjes gekeken. Onze zendingspresident had ons ook gevraagd of we doelen konden stellen voor over 3, 10 en 25 jaar en dat was best moeilijk. Daar zat ik dus ook een tijdje over na te denken en dat deed me vooral terug kijken naar de afgelopen jaren. Als ik daar aan terug denk voel ik alleen maar dankbaarheid. Op zending ben ik echt de waarde van dingen in gaan zien. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken!
Echt jullie allemaaaaal! Ik ben dankbaar voor de geweldige familie die ik heb, de vrienden die ik heb (JULIANADORP REPRESENT) en natuurlijk ook de rest van de geweldige vrienden om mij heen. IK BEN DANKBAAR:)

Om 12 uur begon de oorlog dan, we zaten op de 3e verdieping van een flat en we konden echt overal boven uit kijken en dat is wel de mooiste vuurwerk show geweest die ik ooit heb gezien, overal was vuurwerk echt niet normaal! Het was echt mooi om Nederland zo eigenlijk samen te zien komen. Iedereen kijkt zo vlak voor 12 uur naar de televisie en begint dan af te tellen en dan samen naar het vuurwerk kijken en samen kleuren we Nederland:) . Die verbondenheid deed me wel wat:)

Ik ben wel blij dat het normale leven weer een beetje kan beginnen.

Ik hoop dat jullie een geweldige week hebben!

Ik hou van jullie
liefs Elder Groenveld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten