dinsdag 22 december 2015

week 14

Goedemiddag vrienden, vriendinnen, familie en familieinnen,



Deze week was een bijzondere week, ik werd voor het eerst overgeplaatst. Woensdag morgen vroeg vertrok ik dus uit Belgiƫ om naar Utrecht te reizen. Het was geen pretje om met volle bepakking te reizen... Ik ben gelukkig veilig aangekomen in Utrecht:) Het is raar om hier zo dicht bij huis te zijn, maar het is goed:)
Ik mis Genk wel, maar Utrecht of Nieuwegein (dat is waar ik nu woon) is een mooie vervanger. Het is een rijtjeshuis, dus we hebben best wat ruimte:) Het is alleen grotendeels van hout, dus we moeten erg zachtjes doen. De buren waren een paar weken terug al eens boos geworden op de vorige zendelingen.

Mijn nieuwe collega's zijn elder Croft en elder Miera. Elder Croft uit Arizona is al bijna 6 maanden op zending en een hele goede jongen! Elder Miera uit New-Mexico is pas een week in Nederland nu, vers uit het MTC (missionary training center). Ook echt een geweldige knul die nog vol zit met de MTC geest en die ons dus enorm motiveert!

Mijn tijd zit er weer op, ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen vermaken. Ik hou van jullie en wens jullie een geweldige week!

Lieeefsss elder Groenveld

ps. Die rare wazige foto is van vrachtwagens die een optocht hadden door Nieuwegein, ik zal volgende week het filmpje proberen te sturen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten