dinsdag 15 december 2015

wwek 13 transfercalls

Deze week was een bijzondere week:) We hadden onze dagelijkse zendingsbezigheden (slapen, studies, slapen, studies, slapen en natuurlijk met mensen over geloof praten en hun helpen). Deze week hadden we ook een zonneconferentie, hier komen een grote groep zendelingen samen om hier van onze leiders in het zendingsgebied te horen. Het was een fijne conferentie, waar we natuurlijk weer veel hebben geleerd.

De laatste 2 dagen waren extra spectaculair, ondanks dat ik niet zo hou van lange verhalen typen wil ik dit toch met jullie delen. Gister was de verjaardag van elder Ocampo en we wilden hem natuurlijk wel een beetje jarig laten voelen. Dus we hadden zijn favoriete plek in het appartement versiert, de plek waar hij in de ochtend als eerste naar toe gaat, DE WC!
In de fotos kunnen jullie onze mooie wc zien en daar hadden we nog een cadeautje voor hem neergezet:)

Gisteravond kregen we ook een telefoontje want we hadden transfercalls. 1 keer in de 6 weken krijgen we te horen of we in hetzelfde gebied blijven of dat we ergens anders naar toe gaan. Ik ga dus ergens anders naar toe, ik kom terug naar Nederland, naar UTRECHT. Ik blijf daar voor 4 weken waarna ik eindelijk naar de US ga:) Ik vind het jammer om zo laat nog overgeplaatst te worden en de mensen hier in Genk te moeten missen maar het komt wel goed:) De mensen hier waren geweldig!!!!! 

Vandaag gingen we wat mensen gedag zeggen, want elder Thornock is ook overgeplaatst, hij gaat naar Gouda. Daarna gingen we even schaatsen, het was leuk om weer even op de schaatsen te staan:). 

Oke geniet voor de rest maar van de foto's 

doei

lieeefss elder Groenveld
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten