woensdag 9 december 2015

WEEK 12 ALWEER

Hallo allemaaaal,

Dit was weer een goede week met goed nieuws en iets minder goed nieuws.

Maandag begonnen we de week goed met een rustige p-day en aan het einde van de dag een lange reis naar Amsterdam. Het zat ons niet echt mee, het regende hard dus we waren zeik nat en het ov zat ook niet mee. We vertrokken rond half 4 en om half 11 waren we pas in Amsterdam, pittig reisie dus. Het was raar om weer zo dicht bij huis te zijn, maar fijn om in de mooiste stad van het land te zijn:) We bleven slapen bij zendelingen in Amsterdam die ons de volgende dag met de auto naar het consulaat brachten.

Bij het consulaat moest ik best lang wachten in de rij. Toen ik eindelijk vooraan stond vroegen ze: hoelaat is je afspraak? Wat is je naam? en heb je elektronische apparaten bij je? Ik had geen mobiel bij me dus ik zei nee en ik kon naar binnen. Toen ging mijn tas binnen door de scanner en toen werd ik gelijk weer naar buiten gestuurd.... Ik was helemaal vergeten dat mijn camera nog in mijn tas zat, lekker slim. Dus ik gaf mijn tas aan de andere zendelingen en toen kon ik opnieuw in de rij gaan staan en toen ging wel alles goed. Het was leuk om al even op Amerikaans grondgebied te zijn. Eenmaal binnen was ik vrij snel klaar, ik had een kort interview en toen was mijn visum goed gekeurd en stuurde ze hem een paar dagen later naar me toe. IK HEB DUS MIJN VISUM



. Alleen de volgende datum dat ik naar Amerika kan is pas 19 Januari dus ik moet heel even geduld hebben nog:). Ik kom er wel.

De terugreis ging gelukkig een heel stuk sneller dus we waren aan het einde van de middag weer in Genk.

Later deze week gingen we iemand in de tuin helpen. Die heeft een kippenweide met 30 kippen en 2 eendjes. Wat een geweldige beesten zijn dat, die kippen eten alles, leggen heel wat eitjes per dag (lekker) en er loopt maar 1 mannetje daar tussen. We moesten het kippenhok schoonmaken, een beetje de tuin opruimen en het water verschonen van de beesten. Vooral dat kippenhok schoonmaken was een lekker werkje, maar we hebben de kippetjes erg blij gemaakt en daar gaat het natuurlijk om.
De sint is natuurlijk ook weer langs geweest en die had ons verwend met heel veel snoepies. Ik ga echt 10 kilo zwaarder terug komen als ik zo door ga helemaal straks als ik in Amerika zit. Maargoeeedd die gaan er wel weer af. 

Ik hoop dat jullie een geweldige week hebben.

ik hou van hullie.

liefs elder Groenveld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten