maandag 11 juli 2016

week 43

Hallo lieve mensen,

Hier in salt lake city zijn er een heleboel mensen die van de zendelingen houden, maar ook die ze bijna haten. We hadden een paar conversaties met die mensen deze week. Die random naast ons stopten en ons even gingen vertellen wat er allemaal mis was met ons geloof en het werk wat we doen. Altijd leuk. Gelukkig verpeste die mensen onze dag niet. 

Vorige week maandag zou ik naar een nederlandse winkel gaan, maar die was gesloten. Hopelijk ga ik er vandaag naar toe:) Deze week heb ik ook een nederlandse vrouw ontmoet die hier naar toe is verhuisd in de jaren 70. We gingen haar helpen in de tuin, want ze is 89 en kon het zelf niet meer doen. Er was daar ook een vriendin van haar en beide zijn ze protestants. Toen we gingen lunchen na het werk, begon die vriendin ons ook weer te vertellen wat er allemaal mis wat met ons geloof. gelukkig was Roelfina wel aardig. Ze vroeg me wat mijn favoriete nederlandse eten is, ik zei boerenkool en toen waren we dus uitgenodigd om lekkere boerenkool stamppot bij haar te komen eten binnenkort. Daar kijk ik dus heel erg naar uit. 

Deze week was voor de rest ook super goed en ik heb het nog steeds super naar mijn zin. 

Ik was vanochtend bij de kapper dus had maar een half uurtje om te mailen vandaar de korte mail.

Sorry

Ik hou van jullie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten