woensdag 6 juli 2016

week 40 en 41

week 40
Hallooooooo,

deze week was een goede week. De zendings president en zijn vrouw, zijn klaar met hun zending dus deze week namen we afscheid van hun. We gingen op donderdag naar de tempel en dat is altijd een hele goede tijd en de dag erna kwamen een heleboel zendelingen bij elkaar om afscheid te nemen van de zendingspresident. Het was jammer om afscheid te nemen, maar goed om veel vrienden uit de zending weer te zien.

vrijdagavond was er een buurtfeest, ze doen dat veel hier en het is altijd gezellig. Deze keer alleen niet voor ons, we liepen naar het feestje toe en toen kwam er een lid van de kerk naar ons toe die zei: ik ben de host en ik hou van jullie, maar ik wil jullie vragen om dit feestje te verlaten. Sommige mensen voelen zich niet comfortabel met jullie in de buurt. Heeeeel raar dus:(, maargoed het zal wel. 

Gisteravond hadden ze weer zoiets, ze noemde het een neighborhood walk and talk. een paar mensen uit de buurt hadden kraampjes met eten en de rest van de mensen liepen gewoon rond en praatte met elkaar. Zo leerde de buurt elkaar beter kenne. Echt super gezellig.

Oke dat was het voor deze week.

doei

ik hou van jllie 

week 41

hallloooo,

Hoe gaat het met jullie?

Het is weer tijd voor een kleine update van mijn leven hier.

Afgelopen week hebben we een nieuwe president over de zending gekregen. Dat is iemand die de zendelingen in dit gebied leidt. Echt een hele goede vent, het was mooi om te zien hoeveel liefde hij met ons deelde terwijl hij ons amper kent. We kwamen weer samen met een groep zendelingen om hem te ontmoeten. Super leuk om weer wat oude vrienden en bekenden daar te zien. 

Ik probeer altijd terug te denken aan de week, maar meestal ben ik de helft al vergeten wat we hebben gedaan. Sorry, ik zal beter mijn best doen.

vrijdag was er een zendeling jarig in ons gebied, het is soms best lastig zo ver van huis te zijn op belangrijke dagen. We hadden hem dus even goed verrast.

zaterdag hadden we een verjaardag van iemand uit een mexicaanse familie. Echt super goed eten, voetbal met de kids en aan het eind hadden ze nog een pinata. Super grappig om daar eens tegen te rammen.

Vandaag is het independnce day! of the 4th of July. 1 groot feest hier. Een heleboel mensen uiten hoe trots ze zijn op America en hoe dankbaar ze zijn voor dit land. Dat deed me denken aan Nederland, hoe trots ik ben op ons land, ons rood wit blauw en de mensen daar. Ik mis jullie en ik ben zo dankbaar voor jullie voorbeelden en vriendschappen. We gaan deze dag vieren met 2 dinners vanavond, dus heel veel eten en aan het eind van de avond hebben we nog een mooie vuurwerk show gepland staan:)

dat was het voor deze week wel.

Ik hou van jullieee!!!

liefs elder G









Geen opmerkingen:

Een reactie posten