woensdag 22 juni 2016

week 38 en 39

HALLLOOOO,

Deze week was weer super! Kijk maar naar de fotos!
Ik word ergens anders naar toe overgeplaatst, waarschijnlijk terug naar Utah, salt lake city. 
Het is altijd stom om gedag te zeggen tegen vrienden die ik hier heb gemaakt, maar aan de andere kant een goede kans om nieuwe vrienden te maken.
Ik weet niet zo goed wat ik moet vertellen over deze week. Ik heb nog 5 minuten dus eens zien.
Een week vol met lessen, we hebben zo'n 20 lessen gegeven deze week dsu dat was goed. 1 was bijzonder het was een jong stel waar de man al lid was, maar al heel lang niet naar de kerk was geweest. Ze wilde allebei weer naar de kerk komen en zij wilde graag voor haar zelf uitvinden wat de waarheid is.
Op vrijdag ging ik naar Green River soms wisselen we van collega's voor een dag! We gingen die avond wat sporten spelen met de jeugd, het was echt super.
Okay tijd is om sorry
ik hou van jullie
doei






hallo,

Fijne vaderdag, vaders opa's en de rest:)

Hoe gaat het met jullie? Is het weer al wat beter daar? Hier is het de
hele week rond de 30 graden geweest. Pittig warm, helemaal zo midden
in de grote stad. Inderdaad ik ben weer terug in Salt Lake City, in een gebied genaamd Millcreek. Het is raar om terug te zijn, hier houden de mensen echt veel van de zendelingen. Als we over straat lopen wordt er om de 10 seconden naar ons getoeterd en roepen ze: ''HEY MISSIONARIES''. Super leuk haha, alleen de temperatuur is wat minder. 

Maandag avond kreeg ik eindelijk een telefoontje, waar naar toe ik zou worden overgeplaatst. Het was wat ik verwachtte en de volgende ochtend maakten we de 3 uur lange reis van Rock Springs naar Salt Lake, zei ik gedag tegen elder Austin en verwelkomde mijn nieuwe collega elder Blanchard uit Alabama me. Het is een goede knul en we kunnen het goed met elkaar vinden:) 

Deze week stond vooral in het teken het gebied leren kennen. Ik ben niet gewend aan de straten hier, dus het was een best vermoeiende week. Het werk in dit gebied is ook anders, mensen kennen de zendelingen en een heleboel mensen zijn ook lid van de kerk. Ondanks dat hou ik al wel van deze plek. Een nadeel is wel, dat ik geen auto meer heb. In mijn eerste 2 gebieden hadden we een auto en ik mis de airco!!!! Nu lopen we de hele dag in de hete zon, ik kan wel mooi aan mijn tan (ik weet het nederlandse woord even niet) werken. Dat gaat echt super snel hier!

Gister was het natuurlijk vaderdag en tijdens de kerkdienst doen de kinderen dan wat extras voor hun vader. Meestal zingen ze dan een liedje. Ook de lessen tijdens kerk stonden in het teken van vaders en als je 8000 kilometer van je vader vandaan bent, dan realiseer jeje nog een extra hoeveel je vader voor je betekent. Ik hou van u pap! 

Okee dit was het wat ik voor deze week met jullie wilde delen.

Ik hou van jullie!

Liefs Elder G

Geen opmerkingen:

Een reactie posten