donderdag 9 juni 2016

week 37

Hallo Nederland,
Hoe gaat het met jullie?
Deze week was het pittig warm hier, nja zo voelde het in mijn zendings kleertjes. Het was de hele week rond de 25 graden. Lekker als ik geen lange shirts aan zou hebben. Gelukkig was er een vrouw die de mouwen van mijn shirts korter wilde maken. FRISSSEE LUCHT.
Deze week gingen we helpen in een katholieke kerk om eten klaar te maken voor mensen die wel een gratis maal konden gebruiken. Het was echt super om te helpen en de dankbaarheid van de mensen te zien:)
1 keer per week gaan we naar een plek genaamd Pinedale! Het is 1 van de mooiste plekken waar ik tot nu toe geweest ben. Het is heel rustig en er zijn een heleboel wilde dieren!
Okeee uhh de rest van de week... Een heleboel nieuwe mensen ontmoet. We komen alweer tegen het eind van de overplaatsing en dat maakt het soms lastig om gefocust te blijven, maar we blijven hard werken.
We gingen ook nog iemand in de tuin helpen, dat bracht wat leuke foto's.
Volgende week laat ik jullie weten of ik in dit gebied blijf of dat ik ergens anders naar toe ga.
Ik hou van jullie
elder G 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten