dinsdag 31 mei 2016

week 36

WELKOM BIJ WEER EEN NIEUWE WEEK VAN ELDER G,
De afgelopen dagen ben ik ziek geweest en ik was vergeten hoe saai het was om ziek te zijn. Zaterdag en deels zondag heb ik alleen maar in bed gelegen, gelukkig voel ik me al een stuk beter vandaag. 
Voor de rest was het een goede week. We hebben een heleboel gereisd, dat is altijd een feest. We waren deze week een paar dagen met zijn 3en er kwam iemand met ons mee om te kijken hoe we het doen en hoe we dingen kunnen verbeteren. Het was gezellig zo met zijn 3en. 
Dinsdag gingen we naar Pinedale, een dorp ongeveer 150 kilometer noord van Rock Springs. De natuur is zo mooi daar, ik kijk daar altijd mijn ogen uit. We hadden daar een paar lessen. 1 van de lessen was met iemand die we niet eerder hadden ontmoet, maar hij wilde graag met de zendelingen praten. Zijn family was een paar jaar geleden lid geworden van de kerk en hij zag heel erg het geluk wat dat in hun leven bracht. Hij wilde dat geluk ook voor zichzelf dus op een dag kwam hij naar de kerk en zo kwamen wij met hem in contact. Het was een super goede les, het enige moeilijke was dat hij alleen maar Spaans praatte en een beetje engels kon begrijpen. Gelukkig waren er leden die voor hem konden vertalen, maar dat maakte het alsnog lastig om alles volledig te verstaan. Volgende keer kan hij met Spaanse zendelingen praten, wij zullen hem dus niet zo vaak meer zien, maar hij is een geweldige gozer en het was een goede ervaring.
Wanneer we in Pinedale zijn zien we altijd heel veel wilde dieren, dit keer ook weer een Eland, maar deze was nu een stuk dichterbij dan degene vorige keer. Mijn collega had er nog nooit 1 gezien dus die was ook weer blij.
Op onze vrije dag vandaag gaan we vissen in een meertje in de buurt, ik hou alleen niet van vissen dus dat wordt gewoon lekker van het weer genieten. 
Heb een super week.
Ik hou van jullie
doei



Geen opmerkingen:

Een reactie posten