donderdag 26 mei 2016

week 34 en 35

hallo allemaal,
Hoe gaat het met jullie? Ik hoorde dat het weer niet zo best is daar, veel geluk!
Het weer hier is best lekker! Het is winderig maar dat zijn we gewend. Ze zeggen dat het hier misschien 2 maanden echt zomer is, dus we gaan zien hoe dat gaat.
Deze week was een drukke week, mijn collega moest naar verschillende vergaderingen. Dus ik ging me andere zendelingen op pad. Dat was wel leuk want zo zie je nog eens wat van de andere gebieden. Ik was in Green River, Kemmerer en Big piney, maar dat zegt jullie vast niks.
Op de fotos van deze week kunnen jullie zien dat we smoares aan het maken boven een kaars bij iemand thuis. Het werkte opzich best redelijk het was eeeeecht lekker.

Afgelopen zaterdag werden we uitgenodigd voor een lunch bij iemand thuis. Zij had een schoon broer die naar Nederland op zending was geweest en die was op bezoek. Dus ik kon weer Nederlands praten, joepie. Hij was daar 16 jaar geleden, maar zijn nederlands was nog best goed! Ik kon het nog perfect natuurlijk:) haha, het was wel even lastig om te switchen weer van engels naar nederlands, maar dat wende best snel.
Dit was alles waar ik tijd voor heb.
Ik hou van jullie en mis jullie!
Liefs elder G

Hallo,

Ik ben al weer 8 maandjes weg en 4 maanden in de VS. Het is gek hoe snel de tijd gaat!!

Geen tijd deze week voor een verhaaltje.



Ik hou van jullie doei







Geen opmerkingen:

Een reactie posten