maandag 2 mei 2016

week 30 en 31

Hola amigos y amigas,

Cómo estás?

Dit was weer een druk weekje, het is gek hoe snel het voorbij gaat! Ik
ben alweer 3 maanden in de VS en ik vermaak me hier nog steeds prima!
Het mooie aan zending is dat je mensen tegenkomt en kan helpen die je
normaal nooit tegen zou komen. Dat heb ik deze week weer meerdere
malen gezien.

Een paar verhaaltjes en leuke fotootjes die ik met jullie wil delen:

Gister hadden we avondeten bij wat leden en de vader had een kast volmet prijzen. We vroegen hem naar de prijzen en hij vertelde ons dathij aan wedstrijden mee deed voor auto's met het beste geluidinstallatie. Dat maakte ons natuurlijk wel nieuwsgierig wat hij in dieauto had en na het eten konden we dat ervaren. Ik heb nog nooit zo'nharde bass gehoord. Mijn trommelvliezen waren aan het trillen als eengek, maar het was super!
Deze week had ik ook weer de mogelijkheid om Nederlands te praten!Yessss. We hadden een les met iemand die pas gedoopt was op de campusvlak bij ons huis en hij vertelde ons dat er iemand uit Nederlandstudeerde daar. 10 minuten en een paar sms'jes later, was ik weerNederlands aan het praten!!!!! Het was geweldigLachebekje met lachende ogen Ik was vergeten hoeerg Nederlanders verschilden van Amerikanen haha. Het deed me aanthuis denken, op een goede manier. Ik mis jullie:).
Oké even denken over de rest van de week.
Ohja we hadden deze week interviews met onze zendingspresident, dathebben we elke 3 maanden. Hij had niks te klagen en alles was goed enhetzelfde gold voor mij dus het interview was snel voorbij.
Vandaag gaan we naar de grens van Colorado, dus ik kan mijn 4e staatbezoeken vandaag:) Ook gaan we nog naar een stel duinen de 2 nagrootsten in de wereld ofzo. Dus het wordt een goede pday. Hopelijkkan ik jullie de foto's later vandaag nog sturen.

Ik hou van jullie en hoop dat jullie een geweldige week hebben.





Bonjour,
Deze week is het koningsdag. Ja dat moet ik dus gaan missen dit jaar. Iedereen thuis, geniet er van!
Deze week was weer een goede week, we begonnen vorige week maandag met een kort reisje naar colorado en daarna naar de duinen. Het was echt super, we gingen van de duinen af sleeen.
De rest van de week was het vooral normaal zendingswerk, niet veel meer bijzonders.
Aankomende zaterdag krijgen we weer transfercalls, dus krijg ik te horen of ik hier blijf of dat ik overgeplaatst word.
Sorry voor de korte mail.
Ik hou van jullie
liefs elder G








Geen opmerkingen:

Een reactie posten