donderdag 12 mei 2016

week 32 en 33

Hallo vriendjes en vriendinnetjes!
Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie een goede koninginnedag gehad?
Deze week was weer super! Afgelopen maandag gingen we weer naar de Duinen. Dit keer hadden we ook snowboards wat echt super cool was. Helaas werd het weer snel nogal slecht. We zaten in een zandstorm en ik had een korte broek aan. Het deed pijn!! Gelukkig werd het weer snel weer beter en konden we nog een beetje van de dag genieten.
Het zendingswerk was weer enorm druk deze week. We hebben een hoop mensen bezocht en 1 van onze onderzoekers word volgende week gedoopt:)! Zaterdag kregen we transfercalls en dat is nooit leuk. Mijn collega wordt overgeplaatst en ik heb dus heel wat meer verantwoordelijkheid volgende transfer. Ik was niet zo blij en mijn collega al helemaal niet, maarja zo gaat dat hier. Hij gaat in juni naar huis dus het zal lastig voor hem zijn om gemotiveert te blijven. Dit weekend stond dus vooral in het teken van afscheid nemen voor hem.
Vanochtend waren we naar een hele mooie plek gegaan, boars tusk genaamd. We klommen daar naar boven het was echt een geweldige klim.












ALLO!
Hier weer een leuke update van mijn week!
Sorry voor de halve mail van vorige week, ik had hem per ongeluk halverwege het typen verstuurd en dat had ik niet door gehad. Stom he? Ik weet het.
Oh en even tussen door, Ik ben jaloers op het weer dat jullie hebben. Het regende en sneeuwde hier de hele dag gister en het was koud!!!!!!
Maarjaa het zendelingen leven gaat gewoon door.
Deze week begon met een hoop afscheid nemen, mijn collega werd overgeplaatst en wilde dus afscheid nemen van de mensen die hij hier had ontmoet. 

Op dinsdag reden we naar salt lake om elder Ferguson af te zetten en mijn nieuwe collega op te pikken. Zijn naam is elder Austin uit Kansas. Al die Amerikanen.... maargoed het is gelukkig een goede kerel en we kunnen het wel goed met elkaar vinden. 
Op vrijdag kregen we in de avond een belletje van de andere zendelingen en zij hadden een ongeluk gehad met de auto. Ze waren gelukkig allemaal veilig en gezond, maar de auto was er niet best aan toe. Zie foto. De volgende dag moesten zij een lange trip maken dus ruilde wij van auto met hun, dat was geen pretje. Wat een rotding!
Op zaterdag hadden we een doopdienst het was van een vrouw waar ik een paar weken geleden over verteld had. Het was echt super mooi!
En gister natuurlijk MOEDERDAG, fijne moederdag! Op moederdag en kerst kunnen we met thuis skypen en dat heb ik natuurlijk ook lekker gedaan. Het was super om weer even vrienden en familie te zien. 
Dat was het weer voor deze week.
Ik hou van jullie.
DOEI!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten