dinsdag 17 november 2015

week 9

Hallooooo allemaaaaaal,
Deze week hoorde ik dat ik waarschijnlijk tot half januari hier in België blijf. 
Deze week kreeg ik een pakketje met allemaal papieren voor mijn visum, ik moest een lange vragenlijst invullen online en daarna een afspraak maken met het consulaat. De eerst volgende mogelijke afspraak is waarschijnlijk pas 1 december en dat is de dag dat ik in Amerika zou moeten zijn. Dus deze week maar even kijken wat de volgende plannen zijn.
Ondanks deze teleurstelling heb ik wel een goede week gehad. We hebben deze week super veel gereisd er was een facebook campaign over finding happiness en mensen konden dan een dvd bestellen die wij bij ze langs brachten. Ons gebied is heel belgisch limburg en het openbaar vervoer is ook wat minder dan in Nederland dus we hebben heel wat uurtjes in de bus door gebracht. 
Voor de rest heb ik niet veel te vertellen voor deze week. hier zijn nog wat foto's. 






Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige week hebben.

Liefs elder Groenveld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten