donderdag 3 maart 2016

week 22

Hallo knullen en knullinnen, heren en herinnen,

Hoe gaat het met jullie?

Ik ga deze week even wat extra tijd nemen om weer eens normale mail te schrijven.

Zoooooo, mijn weeeek:

Op maandagmiddag na de boodschapjes en het emailen komen de zendelingen uit dit gebied altijd samen en spelen we basketbal! Geen voetbal helaas, maar het is leuk! Amerikanen zijn erg goed in basketbal. 

Later deze week gingen we iemand bezoeken in een soort van zorgcentrum. Mijn collega had een interview met hem en ik en 2 andere zendelingen bleven achter. Er kwam iemand naar ons toe en begon te praten over dat hij d kleinzoon van koning david (iemand uit de bijbel) was en dat hij hem een laatste eer wilde bewijzen. Hij vroeg of wij hem naar Bethlehem konden brengen en hij wilde met ons reizen omdat wij zijn beste vrienden waren. Een bijzondere ervaring en leuk om zo makkelijk vrienden te maken.:)

Deze week heb ik ook de familie Anjewierden ontmoet, zij waren 2 jaar geleden in Nederland op zending en zij leven in mijn zendingsgebied. Het was leuk om over Nederland te praten en over hoe zij naar Amerika zijn gekomen, want ze zijn in Nederland opgegroeid. Het is ook altijd leuk om even Nederlands te praten. 

Gister was mij gevraagd om een toespraak te geven in de kerkdienst over het Boek van Mormon. Er waren zo'n 150 mensen dus dat was best spannend, omdat ik nog nooit voor zo'n grote groep had gesproken, maar het ging goed. Het was een super goede ervaring.

Dat was het.

Ik hoop dat jullie een geweldige week hebben.

Ik hou van jullie

 doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten