dinsdag 22 maart 2016

week 25 transfers

DAG VRIENDJES EN VRIENDINNETJES,

Deze week was een beetje een rare week, we hoorden vorige week wat geruchten dat we zouden worden overgeplaatst. Zaterdag avond kregen we een telefoontje en werden die geruchten helaas bevestigd. Ik ga dit gebied erg missen hier, de mensen waren super en het gebied was heel mooi! Het is altijd lastig om afscheid te nemen van mensen die je in een korte tijd goed leert kennen, maar

ja tijd om meer vrienden te maken:)

Voor de rest heb ik niet zo veel te vertellen over deze week. Onze auto ging kapot op dinsdag, dus we gingen naar de garage en de volgende dag was hij weer gemaakt. Geen heel groot avontuur... 

Ohh ik heb wel iets leuks! Vrijdag hadden we uitwisselingen met andere elders, dus ik ging voor een dag naar een ander gebied. We gingen daar langs een wijk zendingsleider en toen hij mijn naambordje las zei hij meteen: Spreek jij Nederlands? Dus ik kon weer even Nederlands praten. Zijn achternaam was Springer en hij is op zending geweest in Nederland. Hij was de supervisor bij de bouw van de Tempel in Zoetermeer, hij had allemaal schetsen en stukken marmer van de tempel in zijn huis. Het was echt leuk om weer iets van thuis te zien.

Dat was het voor deze week, volgende week horen jullie van me in mijn nieuwe gebied.

Ik hou van jullie en ik hoop dat jullie een super week hebben.

TOT DE VOLGENDE KEER MAAR WEER!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten