dinsdag 15 maart 2016

week 24 of 6 MAANDEN


 mijn appartement


Goeeedemiddag,
Zien jullie de titel? Jaaa ik ben al 6 maanden op zending! De tijd is zo snel gegaan tot nu toe. Nog 3x deze tijd en ik ben weer op Nederlandse bodem:) Missen jullie me een beetje?
Deze week was weer een goede week, op Woensdag gingen we naar de Salt Lake Tempel met de helft van de zendelingen en een dag later hadden we een conferentie met diezelfde groep, die 2 dagen waren erg leerzaam en leuk om iedereen te zien.
Vrijdag waren we langs de deuren aan het gaan en een man deed de deur open en het eerste wat hij vroeg was: waar komen jullie vandaan? Dus ik zei: Nederland. Hij werd meteen zo enthousiast en riep: KOM JIJ UIT NEDERLAND??? DAT IS GEWELDIG. Het was leuk om Nederlands te praten en ondanks dat hij al heel lang in de VS woonde was zijn Nederlands nog steeds geweldig!! Zijn naam was Johannes en kwam uit Delft echt een hele aardige vent en super om met hem te praten:) 
Oke tijd is op.
Tot volgende week:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten