donderdag 10 maart 2016

week 23

HALLO MENSEN EN MENSINNEN,

Ik heb op dit moment heb ik een enorme  brain fart, ik weet niet zo goed meer wat ik heb gedaan deze week. 

Gelukkig heb ik wel een leuk verhaaltje wat gisteravond is gebeurd. Nadat we gister bij wat leden hadden gegeten, gingen we lekker deurtjes kloppen. Het was alleen heel hard gaan sneeuwen tijdens het eten dus alles was wit toen we buiten kwamen. De 2e deur waar we op klopte ging op en een man kwam naar buiten en zei dat we gek waren om in dit weer naar buiten te gaan. Hij zei ik wil niks te maken hebben met jullie religie, maar ik heb net biefstuk gemaakt dus jullie zijn welkom om binnen te komen. Daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen en ohhh men die biefstuk was goed! Het was even proppen, want we hadden net avond gegeten, maar ik heb echt genoten van die biefstuk! We hebben zo'n anderhalf uur met die man gepraat, hij was echt super aardig, geweldige vent! Hij was een internist en veel van zijn patiënten waren lid van de kerk, dus hij wist al veel van de kerk. Het was een goede avond en fijn om even uit dat weer te zijn. 

 
Ik ben bijna 24/7 met mijn collega dus soms bots je wel eens, ik heb niet zo veel problemen, maar mijn collega had deze week een probleem met mij. Ik weet nog steeds niet waarom hij boos was, misschien omdat we een strijkplank onder zijn matras hadden gelegd? Ik weet het niet, maar goed hij negeerde me dus de hele tijd hij zei en deed niks en dan krijg je dus dit soort foto's... Nu zijn we weer goede vrienden.

oh nog een snelle uitleg over de titel: er komen weer zendelingen (jongens die het zelfde werk doen als ik) naar Den Helder en dat maakt me blij.

DOEI


Ik hou van jullie en hoop dat jullie een geweldige week hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten