maandag 28 maart 2016

week 26

Hooooooowdi,

Hoe gaat het met jullie? Hier een leuk e-mailtje van een totaal andere bestemming dan vorige week! 

Vorige week maandag avond kreeg ik eindelijk te horen waar ik naar toe werd overgeplaatst. Ik werd rond half 10 gebeld met het nieuws dat ik ROCK SPRINGS WYOMING werd overgeplaatst. Wyoming is een andere staat in de verenigde staten. Super cool dus om wat meer van het land te zien. Het is hier echt een totaal andere sfeer, maar het voelt meer als thuis dus dat is goed. 
Dinsdag ochtend waren de overplaatsingen we ruimden eerst het hele huis op, want het appartement werd voor de zendelingen gesloten. De eigenaar had het huis verloren in een scheiding dus moesten we er uit. Daarna reden we naar het hoofdkantoor van de zending, waar mijn nieuwe collega me opwachtte. Elder Ferguson uit Illinois. De koffers werden overgeladen en de lange reis naar rock springs kon beginnen. Het was ongeveer 3 uur rijden en er was een beste sneeuwstorm geweest die ochtend dus dat hielp niet echt mee, maar we zijn veilig aangekomen. 

Wyoming is echt een totaal andere plek dan Utah, de mensen en het landschap is totaal anders. Het is fijn om niet meer in de grote stad te zijn:) De mensen hier zijn echt gek op jagen en op wapens, daar heb ik er dus veel van gezien deze week. Als je bij mensen binnenkomt hangen er meerdere dieren aan de muur, elanden, herten, antilopen en beren. Ik heb ze nog niet allemaal levend gezien. Alleen herten en antilopen, maar het was al best cool om daar grote groepen van te zien. 

Het gebied waar ik nu ben is best groot, we hebben rock springs, maar we dienen ook in pinedale, wat een uur rijden van rock springs is. De vrijheid is geweldig.

Oké mijn tijd is op, volgende week waarschijnlijk wel wat spectaculaire avonturen uit het mooie Wyoming. 

Ik hou van jullie

Liefs elder Groenveld 

Ps. Feitje van de week, er zijn meer koeien dan mensen in Wyoming 

Doei


Geen opmerkingen:

Een reactie posten